andris - cápa - blog

andris - cápa - blog -----> "A Tudás hatalom!"



Link firefox.hu

Friss topikok

Clustr Maps

Hányan is vagyunk?

counter

Simpson Family - The Movie

2007.09.07. 22:40 Andriscápa

Most jövök moziból és (gondolom a címből kiderül) a Simpson Family - The Movie-t néztem Katival. Hát mitmondjak, nem kell hozzá túl sok ész, de egy ilyen fárasztó első hét után nem egy elvont Ionesco darabra van szüksége az embernek. Tehát egy közepes popcornnal és egy nagy kólával felszerelkezve vágtunk neki a mozinak. Egy nagyszerű másfél órát, és egy teli húgyhólyagot tudhattam magaménak a film végén. Aktuális poénok (élelmiszer hamisítás, Schwarzenegger kormányzó stb.) cseppet sem erőltetve. Lehet rajtuk olyan szívből röhögni.
Egy kicsit utána néztem a neten ennek az egész Simpson-ügynek, és meglepően sok mindent találtam. Pl.: épp most a 19. évad fut az amerikai Fox csatornán, ha akarsz házat vásárolhatsz Springfieldben (ami Simpsonék lakóhelye, és 32 ilyen nevű település van az USA-ban), és végül a stúdió amely gyártja, magyar(alapítású) (ki gondolta volna, itt is magyarok?:) és az első évadok még a vezető, Csupó Gábor közreműködésével készültek el. További infók itt.
Ezen kívül megcsinálhatod a saját simpson figurádat, ha feltöltessz magadról egy képet, a

 simpsonizeme.com

oldalon. Az enyém így sikerült:







































És végül álljon itt egy kis kedvcsináló, de előtte egy hír: az andris - cápa - blog regisztrálta első londoni látogatóját. Éljen az öt órai tea, és a királynő!


1 komment

Címkék: mozi én simpson

A bejegyzés trackback címe:

https://andriscapa.blog.hu/api/trackback/id/tr93159971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2007.09.07. 22:54:05

Én általában minden rajzfilmet unok, de Simpson család bejött! =) Végig van min nevetni, és ami a legjobb, a poénok nem kiszámíthatóak. Mindenkinek ajánlom én is ;) Főleg, hogy akkor már gyakorlatilag nevezhetjük hungarikumnak is :P
süti beállítások módosítása