andris - cápa - blog

andris - cápa - blog -----> "A Tudás hatalom!"



Link firefox.hu

Friss topikok

Clustr Maps

Hányan is vagyunk?

counter

Ezek az oroszok!

2007.08.29. 13:27 Andriscápa

Tudtam én hogy nagyhatalom ez az oroszhon (én is orosz vagyok mint tudjuk:), de hogy mikre képesek! Ezt a gyöngyszemet gyanútlan szörfölgetés közben találtam. Hajrá Putyin! Hajrá Szása! Hajrá Vlagyimir!

Szólj hozzá!

Címkék: oroszok

A bejegyzés trackback címe:

https://andriscapa.blog.hu/api/trackback/id/tr91152022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása