andris - cápa - blog

andris - cápa - blog -----> "A Tudás hatalom!"



Link firefox.hu

Friss topikok

Clustr Maps

Hányan is vagyunk?

counter

Újra itthon

2007.05.28. 16:32 Andriscápa

Végre itthon a gép előtt. :)

Mielőtt bárki megrémülne, kedvenc bloggereteknek semmi baja csak osztálykirándulni volt Visegrádon. Jó volt, de tényleg. Én legjobban az általam vezetett, és tervezett túrát élveztem, amelynek keretében felmentünk az ország (állítólagos) szellemi csakrájára a Dobogókőre. Szerintem nem volt egy eget rengető túra, dehát nyavajogtak, hiába nem cserkészek... Node én most fáradt vagyok, ezért nincsenek olyan eget rengető gondolataim. Ja de találtam egy jó könyvet: Csáth Géza: Ópium. Vannak benne durva dolgok, egy pöppet groteszk és pesszimista, node sebaj. Na megyek aludni.

Ha igazi bluest akartok: www.zetortrio.hu :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andriscapa.blog.hu/api/trackback/id/tr9788295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petikek 2007.06.04. 18:50:23

Azért azt kihagytad, ki ahgyta ott neked a könyvet. De sebaj, csak hozzd vissza.
süti beállítások módosítása