andris - cápa - blog

andris - cápa - blog -----> "A Tudás hatalom!"



Link firefox.hu

Friss topikok

Clustr Maps

Hányan is vagyunk?

counter

This was a bigger bang!

2007.06.04. 16:29 Andriscápa

Hát ez is megvolt. Majd 1 év szervezés (na jó azért nem mindig haltunk bele:) után megtörtént: Hatásszünet 2007. Egy kicsit sajnálom, hogy vége a szervezkedés résznek, embereket ismertem meg, akiket ugyan eddig is ismertem, de mostmár talán merek rájuk barátként tekinteni (remélem ők is rám). Én ebben látom a legnagyobb hasznot. Meg úgy általában az emberek megismerésében. Ja és sokat voltam együtt (ha a többiek nem is látták;) az én Hétpettyesemmel, és az nagyon jó volt nagyon nagyon szép és jó. :)

A program is übergiga állat volt, nomeg a keretmese, ugye VASZILIJJ;) Ezt a részét meg köszönöm minden szereplőnek, hogy lelkesen és komolyan játszottak. Tényleg köszi, a keretmese gyöngeségei csak és kizárólag miattam voltak. Kicsit ugyan még kómás vagyok és szerintem még az is leszek egy ideig :)

Végezetül berakok egy képet magamról, ami egyedül Monty bátyó párját ritkító profizmusát dícséri:





























































Vlagyimir Igor Ivanovics az orosz


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andriscapa.blog.hu/api/trackback/id/tr6192523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommm 2007.06.05. 08:19:10

Hétpettyesem...

gggggggggggggggggg

Timi 2007.06.05. 10:24:50

Szerintem édes a Hétpettyes :) Egyébként jó ez a kép...

Előd 2007.06.05. 18:13:45

Vlagyikám, jól áll a Dole által ajándékozott satyek :) 2010-ben ismét Hatásszünet :) nem is kell már addig olyan sokat aludni...

szerintem is izé ez a hétpettyes... anyajegye van, vagy mi? kiütések ? ... na, ... uff
süti beállítások módosítása