andris - cápa - blog

andris - cápa - blog -----> "A Tudás hatalom!"



Link firefox.hu

Friss topikok

Clustr Maps

Hányan is vagyunk?

counter

Dzsembó Helló!!!

2007.08.13. 09:15 Andriscápa

Sokan már a blog végét rebesgedték, teljes joggal. Régen nem postoltam, illetve régen nem írtam a blogomra. Az elmúlt 3 hétben ugyanis nem voltam hazánk területén( tudom, hogy a kiesésem több mint 3 hét). Részt vettem a 21. Világ Jamboreen több mint 40.000 társammal egyetemben. A Magyar Csapat honlapjára (szinte) minden nap írtam beszámolót, tehát blogoltam. Nézzétek meg:


A találkozóról: átláthatatalanul óriási volt. Megtapasztaltam azt, hogy mekkora erőt képvisel a cserkészet a világban (nemhiába a föld 2. legnagyobb szervezete az ENSZ után...).Ez a szervezetnek volt augusztus 1-n a 100. születésnapja.
Kicsit személyesebben. E patinás szervezet szülinapi buliján egy Kájli Minó és egy Robi Viliemsz hasonmás (!) lépett fel, egy majdnem kétszer akkora színpadon mint a Sziget nagyszínpada. Ez az ambivalencia jellemezte végig a jamet. Néhol óriási színvonallal, néhol pedig gagyulással találkozhattunk. De nem panaszkodom. Szerencsésnek érezhettem magam, hogy ott lehettem ezen a világrendezvényen, ami méreteiben, és a résztvevők számában is nagyobb  volt, mint a  2004-s athéni Olimpia.A dzsembori után kiruccantunk még Londonba, Doverbe, Párizsba.  Mind mind nagyon szép és jó volt (főleg a  párizsi latinnegyed giroszai ;).

És ami ezt a 3 hetet megkoronázta: ott volt Ő is...

Bocsánat az összeszedetlenségemért most vagyok túl egy 17 órás alváson...

Jah és itt a Jamboree hivatalos zenéje: 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andriscapa.blog.hu/api/trackback/id/tr60138665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása